Harekete Geç
HATAY DESTEK MERKEZİNDE SOSYAL SORUMLULUK ETKİNLİĞİ
27-31 Aralık 2023 tarihinde Depremden en çok etkilenen şehirlerimizden biri olan Hatay Belen’de Destek Merkezlerinde kadın-çocuklarla egzersiz etkinlikleri yapılmıştır. Öğrencilerimize ve destek olan gönlüllülere teşekkür ederim. Prof.Dr. Özlem Ülger Dekan
Lisans öğrencilerimizin 7. Ulusal El rehabilitasyonu Kongresi Sözlü Bildiri Sunmuşlardır. Kendilerini tebrik ediyoruz...
Patent yarışmasında akademisyenlerimize ödül
Kardeş Okul Projemiz
Mardin Midyat’ta kardeş okul seçen öğrenciler belli aralıklarla okulun ihtiyaçlarına yönelik projeler gerçekleştirilmektedir. Bu kapsamda, 20-23 Nisan 2023 tarihinde üniversite sınavında tercih yapacak öğrencilere, fizyoterapistlik mesleği ve bölüm tanıtımı yapıldı. İhtiyacı olan öğrencilerin kırtasiye ihtiyaçları karşılandı. Katılım sağlayan ve bu sosyal sorumluluk projesini yürüten öğrencilerimize teşekkür ederim. Prof.Dr. Özlem Ülger Dekan
KADINLAR GÜNÜ ETKİNLİĞİ
Öğrencilerimiz tarafından 8 Mart 2023 tarihinde, Dünya Kadınlar günü için ‘’ Güç Bizde ‘’ projesi ile kadın ve kadın beyanlı bireyler için mor bileklikler yapılmıştır. Farkındalık oluşmasına katkı sağlayan bu sosyal sorumluluk etkinliği için öğrencilerimize teşekkür ederim.
Afet Eylem Planı
MENTAP
Engelli ve yaşlılara bakım verenler için ruh sağlığı ve sağlık eğitimi
SABAK Akreditasyon Belgesi Takdim Töreni
SABAK Akreditasyon Belgesi Takdim Töreni, 18 Kasım 2021 tarihinde gerçekleştirilmiştir.
Fizyoterapi ve Rehabilitasyonda 60 Yıl
Birim Araştırma Etik Kurulu

Fakültemiz Birim Etik Kuruluna etik kurul başvurusu için:

  • HÜ-FTR etik kurul başvuru dosyası”nı ve “HÜ-FTR etik kurul onam formu”nu doldurunuz. (Dosyaları indirmek için ilgili dosyanın adına tıklayınız. - Başvuru dosyası güncellendi v1.02)
  • Çalışmanız reşit olmayan bireyleri içeriyorsa, lütfen çocuk onam formunu ve veli/vasi onam formunu doldurunuz. (Dosyayı indirmek için ilgili dosyanın adına tıklayınız.)
  • Çalışmanız bir hastalık/patoloji üzerinde ise ve sağlıklı kontrol alıyorsanız, sağlıklı kontrol için ayrı bir onam formu hazırlamanız gerekmektedir.
  • Online anket çalışmaları, başvuru sırasında ek kısmında ayrı ayrı orijinallerini koymak yerine, online anketin (yani katılımcıların göreceği anketin) son halini ek şeklinde vermeleri gerekmektedir.
  • EBYS sistemi üzerinden erişebileceğiniz “FTR araştırma etik kurulu” dilekçesini doldurunuz ve dilekçeye ek olarak yukarıda belirtilen dosyaları ayrı ayrı ekleyiniz.
  • Ekleri eksik olan başvurular geri çevrilecektir.
  • İlk başvuru için çalışmanın sorumlu araştırmacısının e-imzası ile gönderilen, ıslak imzalı taranabilir pdf dosyaları kabul edilmektedir. Kabul alındıktan ve düzeltmeler yapıldıktan sonra, dosyanın son halinin ıslak imzalı şekilde etik kurula teslim edilmesi gerekmektedir.

Birimimiz işleyiş usul ve esasları olarak, Hacettepe Üniversitesi Senatosunun belirlediği "Birim Araştırma Etik Kurulları Yönergesi" kurallarına göre değerlendirecektir.


EBYS'den başvuru göndermek için:
1-Sol üstteki seçenekler (üç çizgi şeklinde görülebilir) kısmından yeni dökümanı seçiniz.
2-Açılan şablonlardan "FTR Araştırma Etik Kurulu"nu seçiniz. Eğer açılırsa, alttaki departmanlardan ilgili olanı seçiniz.
3-
Ekrana gelen formdaki "................................." kısmına çalışmanızın adını yazınız.
4-Doldurduğunuz ek belgelerini sağdaki "ekler" kısmından "ekle" tuşuna basınız ve ekrana açılan pencereden ortadaki kareye tıklayıp, gerekli dosyalarınızı seçiniz. Ekle tuşuna basınız. Bu işlemi gerektiği kadar tekrarlayınız.* Ekleme işlemleri bittikten sonra, aşağıdaki ekler kısmındaki maddeleri seçip, sağdaki ekleri yaz ifadesine tıklayınız.
*pdf harici dosyalarda uyarı çıksa da eklemektedir. Çıkan uyarıdan dolayı endişe etmeyiniz.
5-Sağdaki konu kısmına "BAEK başvurusu" yazınız.
6-Sağdaki dosya planından "genel"i seçiniz.
7-Dağıtım kısmından "Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Fakültesi Araştırma Etik Kurulu"nu seçiniz.
8-Alttaki "Akış" kısımdan kendi adınızı seçiniz. Adınızın yanındaki "paraf" yazısını, "imza" olana kadar paraf yazısının üstüne tıklayarak değiştiriniz.
9-Soldaki kırmızı ile yazan kısmı seçerek siliniz ve sağdaki adınızı seçtiğiniz yerin üzerindeki "imzalayanı yaz" komutuna tıklayınız.
10-E-imzanızı bilgisayarınıza bağlayıp açınız.
11-Üst taraftan gönder yazısına tıklayınız, e-imzanızın pin'ini giriniz. Çıkan uyarılara gerekli cevapları seçiniz.


Yapmış olduğunuz etik kurul başvurusunun, başvuru belgesini almak için:
1-EBYS sisteminizden giden evrak kısmına gelip, gönderdiğiniz başvuru dosyasını bulunuz.
2-Üstteki seçeneklerden "Dışa aktar (export)" seçeneğini seçiniz.
3-En soldaki sütundan "pdf"i seçiniz.*
4-En sağdaki sütundaki ilk seçenek olan "dijital imza bilgisini ve validasyon kodunu ekle" ve son seçenek olan "sadece ilk sayfaya barkod ekle" seçeneklerini seçiniz.
5-Aşağıdan tamam seçeneğine basınız ve biraz bekledikten sonra dosyayı kaydedeceğiniz yeri seçiniz.

*Eğer daha detaylı şekilde eklenen belgelerin adlarını ve başvurunun kime gönderildiği bilgilerini de kayıt olarak almak istiyorsanız, pdf'i seçtikten sonra alttaki iki kutucuğa da işaret koyunuz.